Det här hände för EXAKT ett år sen:

Kul att jag failade matteprovet, nu kommer matteläraren tycka jag är dålig. Kul att jag fortfarande inte börjat på projektplanen som ska lämnas in.... imorgon. Trött på tomma ord och fjäsk men samtidigt så älskar jag att jag är så naiv och går på så mycket för stunden. Det blir många fina stunder, korta, men fina. Sen är jag trött på skolan. Men det visste ni väl redan. Gud alla mina inlägg handlar om hur innerligt jag hatar skolan av hela mitt hjärta. Men framförallt hatar jag syon på Wennöska som sa åt mig att bild&form och estetiska linjer bara var skit och att jag minsann skulle förstöra min framtid. Dumma kossa som stöper alla i samma form.
Föressten, snart arton. Snarton.

2009-09-29

Ett år senare går jag medielinjen och är jävligt nöjd med tillvaron. Vem kunde ana?


Postat av: Bearform

Om våra liv någon gång blir så fuckade att man inte behöver bry sig om nåt så tycker jag att vi hittar den syon och bankar vett i henne.

Hon är nog den mest oförmögna personen att ha DET jobbet någonsin.

Hon borde vara pöbel.

2010-09-30 @ 03:36:39

hhh

you

www

letters

RSS 2.0