every picture tells a story

Att vakna bakis har blivit en vana, men jag är lika snygg dagen efter som jag var kvällen innan i mina ögon
Att festa gör mig så glad, fina vänner också. Anna kom och hälsade på förra helgen.
Jag har spenderat de två senaste veckorna med magont och för lite mat.
Så här såg jag ut före utgången
Lika snygg halv 4 på morgonen samma kväll
Kaffet som säljs i skolan säljs i fina muggar, så bra uppfinning när man är trött och bakis.
Bakade kanel- och vaniljbullar och drack iskall mjölk och mådde kungligt.
Lekte med tanken att göra sidecut, råkade visst spänna bröstmusklerna lite tror jag.
Var uppgiven för att alla tåg jag åker blir försenade och går sönder.

Postat av: little sis

på den sista bilden ser du verkligen ut som en student, heja heja! :D

2010-10-22 @ 15:27:44

hhh

you

www

letters

RSS 2.0