i know i won´t live past 30

Lyssnar på 50 cent och dricker te. Har jävligt tråkigt, sjukt tråkigt. Imorgon ska jag till gymmet igen och bränna mer kalorier och sen ska jag plugga. Som en jävla nörd. Jag vet att jag inte kommer plugga alls imorgon, jag kommer gå upp vid tolv och äta nybakade grahamsbullar sen krypa ner under täcket igen och dra till gymmet vid 5-snåret och sen kommer jag äta kvällsmat och sen kommer jag gå in och sitta på chatroulette eller se klart L.A gigolo med Ashton Kutcher. Ska börja se den om 23 minuter när hela är färdigtankad. Om jag orkar se hela inatt så kommer jag väl se Lucky Number Slevin imorgon. Jag är bara 100% säker på att plugget inte kommer bli av och att jag kommer somna med fetaste klumpen i magen precis som jag kommer göra idag. Fan vad jag hatar mitt liv och fan vad jag hatar att jag aldrig tar tag i saker. Denna period av ledighet har varit totalt jävla onödig, helt sjukt onödig. Kunde lika gärna gått i skolan och fått gjort lite nyttigheter, har bara varit äckligt lat dessa dagar. Önskar att jag hade ett jobb. Insåg nyss att 50 cent är sjukt underskattad.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0