dawn

Igår var jag på inkonst och dansade och svettades och hånglade. Vill påstå att det jag hellre går ut varannan helg än att spendera mina fredagkvällar på KB. Där är det ruttet och kan jag inte förstå att jag haft sånt tunnelseende innan och bara ville gå dit. Nu längtar jag till nästa all out dubstep på inkonst. Men mest av allt längtar jag tillbaks till Berlin och vi har redan börjat planera att åka dit igen. Måste spara pengar. Ska göra en burk och lägga i pengar. Absolut mest måste jag ha ett jobb. Kanske jag blir en rövtorkare som izabell. Det vore intressant att prova på. Torka andras gumpar. Helst hade jag nog gjort pappersarbete på ett lager, men sån tur ska man väl inte ha. Jävla sverige, jävla jobb. Det är fan omöjligt.
Åh nu kom jag och tänka på Berlin igen. VIP-hörnan på Maxxim, scenen. Och Week-End. Sofforna, utsikten, fönsterkarmarna man kunde sitta i. Taket jag tittade upp i när jag hånglade. Det var verkligen fint. Verkligen verkligen verkligen. Så fint att jag inte ens skrivit upp det i dagboken och då är det FINT.

Postat av: iza

gårdagen var fet, aldrig varit mer bakis dock -.-

2010-03-14 @ 15:20:25
Postat av: JOSEPHINE

hånglade? my lady, you have a lot of explaining to do tomorrow!

2010-03-14 @ 23:44:31
wwwhttp://juicyphine.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0