+++++

Känner mig så jävla trött. Trött på att bo här. Trött på att bo hemma. Trött på malmö. Vill här ifrån för det är så sjukligt trött på detta stället, så sjukligt trött att jag inte ens kan formulera normala meningar, trött på dessa människor, dessa gator.
Alla dessa jävla gråa gator. Alla dessa oändliga gator som är som kvicksand under ens fötter. Dessa byggnader som tornar upp sig som åskmoln ovanför våra huvuden. Det är över med malmö nu. Jag har gjort malmö, jag har gjort malmös invånare, jag har gjort malmös gator. Den här gången vill jag ha mer, jag ska ha mer. Jag kommer sträva efter mer. Vill vara min egen, ha mitt eget, leva mitt eget. Och ingen ska stå i vägen. Bara jag och möjligtvis ett fåtal vid min sida.

Postat av: little sis

du är fri efter sommaren. bara att packa och dra ju :) tänk lite postivit

2010-03-12 @ 16:07:57
Postat av: kattiwoo

du vill flytta till holland, inte sant?

huh? huh? ;)

2010-03-14 @ 10:03:49
wwwhttp://gantslirre.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0