berlin. mother. fucker.

Jag ville egentligen skriva detaljerat om hela berlinresan. Men jag tror inte jag orkar. Så jag skriver om favoritögonblicken.
Favoritögonblick nr 1:
Satt inne i rökrummet på Club Maxxim och kände mig på gränsen till illamående. Var tvungen att gå ut och dansa lite med mig själv. Fick smaka lite champagne på dansgolvet, och hör introt till in da club (kan ha varit disco inferno eller candy shop också). Får en sån euforisk känsla att jag halkar ner från scenen där jag stog ensam uppe. Springer in i rökrutan och alla tror jag är knäpp. Sliter tag i Izabell och skriker : LYSSNA FÖR FAN. Och i nästa sekund står vi på scenen och dansar och skakar rumpa och får mer champagne. Jag älskade det ögonblicket redan då. Vi och RnB.
Favoritögonblick nr 2:
På Club Week-End. Izabell sitter i soffan mittemot baren. Jag har varit och dansat med någon. Kommer tillbaka och står i kassan för att köpa kvällens 3e 30kronors Heinekenöl. Väldigt nära Izabell sitter en kille och de pratar. Izabell har slagit på flörtlooken men jag spelar dum för jag ville så gärna dansa. Så jag ber henne "kom vi går och dansar". Och hon ger mig fulla blicken och säger. -Nej, jag raggar! Och sen går jag därifrån med en dansk kille och sätter mig och pratar istället.
Favoritögonblick nr 3:
På Club Week-End. Bara jag och holländaren kvar i sällskapet på dansgolvet. För första gången på kvällen tittar han in i mina ögon länge, han frågar vad jag heter och sen kysser jag honom. Sen står vi på dansgolvet och hånglar tills klockan blir sju på morgonen. Under hela tiden öppnar jag ögonen lite då och då och sneglar på honom, sparar bilderna i hårddisken i huvudet och känner mig så varm.
Favoritögonblick nr 4:
Hejdå-kyssen. Han sa till mig att jag smakade gott, han såg inte när jag tog på jordgubbsläppglans. Allt läppglans fastnade runt hans mun och han slickade sig om läpparna och sa "you really taste good, can't you come to holland soon?" sen kysstes vi igen och resten är bara suddigt euforiskt rus hela vägen hem till hotellet.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0