Från och med. nu.

Sitter i fönstret och röker. Tänker. Kan det vara så att du uppriktigt sagt vill göra mig ledsen och osäker? Som att du tycker att jag börjat säga ifrån lite för mycket och att du måste trycka ner mig på min "plats" igen? Känner mig så förvirrad, som ett barn i en vuxens kropp. På onsdag ska jag iallafall bli så full att jag inte kommer ihåg något, något i den stilen. Hursomhelst. Vad händer i mitt liv? Är jag en slacker? Jag gör ingenting vettigt om dagarna förutom att gå ut med Harley, röka, se filmer jag aldrig sett innan, kolla fotboll, sova, läsa Stephen Kings "Jurtjyrkogården" och äta nudlar. Juste, slut med nudlarna nu, man blir dålig i magen. Note to self: lev inte på nudlar för länge!!!
Från och med nu hatar jag alla malmös fucking snoriga arbetsgivare, så jävla snåla.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0