Om att sitta på tåg

Är det verkligen så sorgligt och hemskt att det enbart är mitt liv som står stilla medans alla andras världar snurrar? Det är så. Mitt liv står stilla och alla andra rusar in i nya äventyr. Jag vet ju inte ens vad jag ska äta ikväll och om jag orkar städa i lägenheten. Ni andra åker till London, Stockholm, Kina, Helvetet, ja. You get it. Ni andra har iallafall något eller någon att se fram emot. Eller iallafall något att luta er mot. Jag balanserar på en fucking pinne och alla andra står och puttar på mig.

Postat av: Sophia

ett jobb hade gjort susen för dig. då har du något att se framimot - att spara pengar till något att göra. hur går det föresten med jobbsökandet?

2010-07-21 @ 20:54:21
Postat av: Madeleine

Håll dig uppe love! Ses vi på Fredag? Saknar dig!

2010-07-21 @ 21:50:14
wwwhttp://madamex.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0