1

Egentligen vill jag inte alls gå upp tidigt i morgon. Är sur för att vi inte får träna torsdagskvällar längre. Det var enda gången jag kunde. Och orkade för den delen. Saknar att vara "grym". Eller i alla fall ha grym kondis, grym styrka, grym uthållighet, grym motivation. Vad har jag nu? En jävla fläskig mage och ett par lår som är lika stora som alla mina vänners tillsammans. Man blir faktiskt ledsen av att umgås med snygga människor. Man borde börja umgås med fula människor. Eller få typ... nej jag väljer att inte skriva det. Spelar Super Mario på Wii och är otroligt lättpåverkad idag, rent psykiskt. Blev så jävla arg på bossen att jag skrek "Din jävla hora bara dö". Så nu kan både min bror och min syster ytterligare ett bra användbart ord. Men banan är fruktansvärd. Värld 4-4. Köpte en tekanna idag. Eller mamma gjorde. Och när jag sov hos Cassie blev jag så jävla avis på hennes rum. Så nu ska jag städa och försöka få det lite hemtrevligt här inne. Där inne. Jag har inte varit där inne på typ 5 dagar. Jag är inne i en "hata-allt" period. Verkligen hata allt. Speciellt kroppen, rummet, snön och det vi ska äta idag. För en gångs skull inte enchiladas (till cassies besvikelse antar jag) men dock köttfärslimpa. Svensk husmanskost är verkligen som svenskar. Sjukt lama och bleka och färglösa och okarismatiska. Ska bli skönt att se världen om nästan exakt ett år. Vem vet. Jag kanske blir kär i en annan rastlös själ och gifter mig på en strand i Indonesien och släpper upp sånna lyktor. 


hhh

you

www

letters

RSS 2.0