If you write another love song, I'll kill you,

Idag var det så jävla kallt ute att man fick ont i huvudet. Lika kallt som att äta glass för snabbt, vilket snabbt leder oss in på mitt extrema sötsug. Jag har kommit in i en sjuk sötsugsperiod och det är jävligt jobbigt. Och vi har typ ingenting hemma. Förutom popcorn. Och det ska jag fan göra snart. Men jag är mest sugen på Josses chokladkolor med salt ovanpå. Det låter som kräk men smakar som heaven. Godis är nog guds gåva till människan. Och juste. Idag åt jag min sista äggbaserade måltid på ett långt tag. Och det tackar vi Kniv och Gaffel för. Och juste. Idag lagade jag mat till hela min familj och ingen kräktes. Förutom jag. Vilket iofs kan bero på upprördhet. För jag tänker jävligt mycket på dig Viktor. Och det retar mig som fan. Dags att leka med skype/se true blood/prata tele/msna/smsa/göra-allt-som-inte-är-att-sova. 
Vi ses

Postat av: little sis

jag skickar med ett utropstecken för ingen anledning alls. !

2010-02-10 @ 15:44:51
Postat av: JOSEPHINE

hahaha det är sant, låter pekka men är guuuuuudomligt!!! :D

2010-02-11 @ 10:52:56
wwwhttp://juicyphine.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0