Dekadens

Nuförtiden suckar jag bara när jag ser mig själv i spegeln. Vill absolut inte ha den här "hippa trendiga busiga korta look" i håret. Vill ha mitt tjocka långa hår. Vill ha lockar och halvskitigt hår som ligger i testar. Vill vara petite eller crampig och ha fast kropp och solbränd. Sen satt jag och tänkte på om jag skulle använda de 50 000 kommande respengarna till att göra ett boobjob istället. Hade varit kul med lite större. Inte mycket. Lite. Men sen å andra sidan, resa lockar nog mer förtillfället. Men om jag nu hade vunnit på lotto, så tror jag att jag vet vart pengarna gått.
Antingen är jag inne i någon existensiell kris (igen... tack gud ) eller så är det vintern som varat lite för länge. Men jag vet inte. Jag kanske inte är ensam om att känna sig rutten, omotiverad, uttråkad och rastlös. Jag vill ha fart och fläkt. Jag vill leva i Paris och festa dygnet runt och vara någon. Inte bara nån jävla rutten svenne som sitter på sin feta jävla fläskröv och gnäller. Tänk om man vorit lite mer välbärgad. Tänk.

Postat av: little sis

jobba jobba jobba, hela sommaren och hela hösten så har du pengarna nästa vinter! riktigt stolar! forsätt så som du har gjort. saknar dig

2010-02-04 @ 06:36:31
Postat av: Brikanylizzle

Blond, stora tuttar, brun och smal är alltså nya grejen...jag vet inte frizz, jag tycker du är fin som det är nu.

2010-02-04 @ 12:52:19

hhh

you

www

letters

RSS 2.0