Örebro dag 1

När jag kom till örebro imorse ville jag springa hela vägen hem igen. Höll på att börja gråta på intromötena och klassen består av 90 % blonda snobbiga stockholmsbrudar. Kände mig som tio år och vilse. Mellan 10-13 hade vi freetime och då gick jag till pressbyrån och handlade 3 stora takeaway kaffe och ett paket marlboro. satte mig ute och läste, drack kaffe, rökte och grät lite i smyg. Sen gick jag tillbaka till huvudbyggnaden, tog mig in på internet och satt i min ensamhet vid datorn. någonstans där blev min mobil stulen. gick till studentkåren och hade turen att få ett akutboende direkt, hos en tjej. hon är trevlig och gullig och det gjorde det hela lite lättare. önskar att hon gick i min klass, men icke. så kul ska vi inte ha. nu sitter jag här och saknar malmö. vill hem. hatar örebro, men alla är väldigt hjälpsamma och visar vart man ska. men ändå. jag saknar malmö och er. och min älskade mamma.

Postat av: Anonym

det blir bra ska du se! det kommer nog vara jobbigt de första dagarna, men sen när alla partyn börjar och de fina stockholmarna dricker lite för mycket ska du se att de inte alls är sådär fina som de ser ut. lycka till! jag är avundsjuk!

2010-08-30 @ 22:11:38
wwwhttp://johannafridawilma.bloggspace.se
Postat av: little sis

gråta? lägg av nu. Tänk på alla människor som hade velat döda någon för att vara i samma situation som dig. Va lite positiv istället så blir allt mycket lättare, tro mig!

2010-08-31 @ 19:17:02

hhh

you

www

letters

RSS 2.0