I'd/rather/dance/with//you

Känner att den där skumma tomma svarta livlösa känslan börjar sprida sig i kroppen. Lyssnar på Kent och tänker att det är motgift. Imorgon har jag inte sovmorgon fast jag egentligen skulle ha haft det och imorgon ska jag träna för första gången på ett tag och jag hoppas att jag inte drar på mig svininfluensan eller ramlar med cykeln igen för jag orkar fan inte komma ur det igen.
Borde inte titta på fuckyeahskinnybitch men jag gör det ändå och känner obehag och tillfredsställelse och otillräcklighet på samma gång. Borde snarare ta mitt pick och pack och dra härifrån helt ensam eller med nån enstaka själ. Borde framförallt gå och lägga mig innan nåt större bryter ut och dessutom har jag ju ingen sovmorgon imorgonbitti. Tack Ungt företagande och er jävla kickoff.
Längtar så jävla mycket tills csnbidraget kommer. Vet ni vad jag ska göra då? Då ska jag bannemig unna mig själv ett nytt nagellack (blodrött eller ljusgrönt eller gult (har inte valt)) en halsduksmojs, ett rouge och ett nytt fint rött läppstift, blonderingsmedel eller chokladbrun hårfärg, ett fint underklädesset, nåt random på den oändliga rean på monki och weekday. Fina örhängen från affären på Entré som ingen vet om, en eller två ringar, och ett extra nagellack in case of.
Och efter studiebidraget kommit är det bara nån dag tills jag blir rösträttsberättigad och jag tänker definitivt inte rösta i kyrkvalet. Hatar nämligen alla kyrkor utom kyrkorna i rom och vatikanen. Istället för att rösta tänker jag unna mig många goda drinkar. Kanske till och med blir bjuden på en och annan om man tjoar och tjimmar och tvingar folk att säga att jag fyller arton. Jag hade nog velat bjuda en främling på en drink på dens födelsedag.
Förlåt, jag tjatar igen.

Postat av: little sis

dejt i dagarna då jag får nummer 18 också?

2009-09-18 @ 09:12:18

hhh

you

www

letters

RSS 2.0