perfekt kärlek

God eftermiddag god kväll. Jag orkar inte berätta om gårdagen förutom att den började på toan på öresundstågen och slutade i en kundvagn klockan 6 imorse. Runt halv åtta knoppade jag in och frös som en jävla idiot. Kundvagnsåkning är kul, så kul att jag vill tillverka en egen, men jag har hört att dom är väldigt dyra. (Hur är det möjligt?) Jag undrar om jag mår som jag förtjänar idag eller om jag helt enkelt inte förtjänar feber och såndär smörja. Om ungefär en kvart ska vi ha kräftskiva. Har för mig att jag har skrivit ett kräftskiveinlägg för ett år sen. Tänk att jag bloggat i snart två år. Det är konstigt. Kräftor är så jävla gott och margherita som fördrink (läs: måltidsdryck) lär nog min bakis-skalle gilla. Sen fick jag ju en flaska rosé fast den tänkte jag avnjuta senare. Vi ska ju faktiskt hoppa i festblåsan och heelsen ikväll igen. Hah. Som om... 
Jag vill ha filmen som vi filmade imorse och jag vill ha min ljusblåa virkade väst som jag glömde i LA. (losangeles/landskrona). Pappa har lovat mig att köpa en flaska Amour Parfait, sån likör som man har i den drinken jag drack när jag hette izabell och precis fyllt arton och hängde på kulturen i lund. 
Jag har fått en ide till mitt nästa blogginlägg. Det kan bli kul om man är insatt 

Postat av: little sis

jag saknar dig.

2009-09-07 @ 13:29:10

hhh

you

www

letters

RSS 2.0