why are you wearing that stupid bunny suit?

För att göra hösten och vintern mindre ångestfylld har jag nu satt mig ner och klottrat ihop ett litet papper med förslag på saker jag kan göra när jag måste fokusera tankarna på andra saker än att känna sig otillräcklig. Jag ljög nu ja. Jag har inte alls klottrat ner det fint på ett papper, men jag har det iallafall i huvudet. Det handlar om att ta vara på den kreativa människa som jag en gång var. För jag var ganska bra på att måla och rita och sy och pyssla. Nu är det bara datorer och mobiler och teveapparater och krav och press.
Detta ska jag göra i höst:
+ lära mig att spela gitarr
+ tatuera mig
+ köpa akrylfärger, akvarellfärg & dukar och börja måla mera
+ framkalla foton och göra en "scrapbook" om mitt liv som tonåring. (FAN vad kliché)
+ köpa fett med garn och sticka en halsduk. Grå eller svart
+ färga håret (förmodligen vitt) och färga ögonbrynen mörka
+ testa 100 drinkar och skriva upp dom i en bok och ge dem betyg. Boken ska vara i fickstorlek så jag kan ha med den på alla barrundor jag går på.
note to self:
1. köp en basker och en randig tröja att ha på dig under tiden du skapar för att få in rätt känsla.
2. köp Pic of Destiny-plektrumet på Konserthusets musikaffär- det är ett måste även om du inte spelar elgitarr.

Postat av: L

haha pic of destiny

2009-09-17 @ 23:23:51
Postat av: little sis

well jag står för gitarrlärandet.

2009-09-18 @ 09:10:00

hhh

you

www

letters

RSS 2.0