du stack ett hål i min kevlarsjäl.

Det har varit en okej dag idag. Hade ganska bra utgångsläge med tanke på att jag 1: Inte började kl 8 och 2: Gårdagen var så hemsk att det inte kunde blivit sämre;
Jag hade precis lugnat ner mig (okej jag vet att det inte är så intressant) efter 2 och en halv timmes konstant gråt och så satte jag mig och tittade på Extreme Homemakeover. När dom skrek move the bus och familjen fick se sitt hus kunde jag inte låta bli att börja gråta igen. Vet inte vad som är fel med tanke på att jag i vanliga fall har väldigt svårt att visa mina känslor för utomstående. Iallafall när det gäller tårar. Nu kommer Izabell kommentera att det är mina p-piller........
Det kändes verkligen som någon form av panikångest igår, som att allt ljus bara slocknade och allt blev som att jag var instängd i en kolsvart grotta. Ja så kändes det. Som att allt hopp dog ut och att det inte var lönt att klamra sig fast vid att de skulle bli bättre och att jag skulle lugna mig. Att jag dog inombords och att det inte fanns något kvar. Jag hatade allt med mig själv igår och funderade helt ärligt på saker som inte ens bör nämnas i bloggen. Sen kramade mamma mig och sa att jag var det finaste som fanns och då blev saken bara värre. För alla vet att mammor bara säger sånt för att dom är ens mamma. Alla i ens närvaro är partiska. Då sa mamma "nä du är inte det finaste som finns längre" men det blev inte bra då heller. Jag vet inte vad jag vill höra egentligen. Och när mamma kramade mig så började jag gråta ännu mera. Det är konstigt hur människan agerar. Kände mig som ett svart hål hela dagen och undrar varför jag aldrig ler och skrattar innerligt längre. Jag saknar den gamla mig fast ändå inte. Jag är rädd för framtiden och jag hatar nuet.
Vet inte varför jag skriver det här ens för det är ju inget kul att läsa och ganska "skämmigt" om man säger så. Men vart ska jag annars göra av alla tankar som bubblar över....

Postat av: Linnea

1. jag tror att detta är höstens fel inte p-pillernas för när jag gick till min barnmorska och frågade om min depresseion kunde vara pga p-p så sa hon "icke sa nicke" eftersom man bara kan få boverkningar de första månaderna, det är TOTALT omöjligt att de plötsligt kommer.

sluta inte med dina p-ps, du vill väl inte bli med baaarn va?



2. nu städar jag ut ditt skåp



3. jag tycker faktiskt att du är något av det bästa som finns, kanske jag säger det för att jag är sentimental idag för att jag är lycklig för att jag och mamma nyss bestämt oss för att gå en kurs i flugfiske, eller för att jag druckit massa kaffe nyss och det börjar kicka in. men du är bäst faktiskt, för du gillar också att spela du-vet-vad, harry potter, gråter också till extreme home makeover, bakar bäst scones och är charlies favvo och har trådlöst bredband och gillar också att göra kreativa saker och förstår när man har ångest över saker och kommer med smarta inflikar och har ett fint rum med en extra madrass och bor nära statoil och är en av de smartaste jag känner och vill också nån gång åka till grekland och sen åka till frankrike och åka på skrangliga vägar med "werewulfs of london" spelandes i min skrotbil och kommer göra världens finaste lägenhet med mig och kommer alltid ha det bra då och nu orkar jag inte skriva mer för jag måste fortsätta med PS-skåpet

2009-09-16 @ 17:13:43
Postat av: Kisch

duu har nog blivit utsatt för dementorer...

jag saknar dig. och det eftersom jag tycker att du är värd mycket! <3

2009-09-16 @ 22:27:04
wwwhttp://kiisch.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0