trouble sleeping

Jo jag är väl ganska tråkig antar jag. Hela mitt liv är tråkigt. 17 känns som en onödig ålder, och när man fyllt nitton (om man nu gör det) så kommer det vara same thing all over again. En siffra ifrån kuligheter, som om att jag är mer mogen om tre veckor eller om 2 år. Kommer ju alltid vara samma omogna störiga (tråkiga) människa hela livet. Tanken skrämmer mig lite, jag måste trots allt dras med mig själv tills jag dör vilket kan vara en jävligt lång tid. Eller så blir det inte det. Oavsett vad så lär det nog bli rätt tråkigt i längden om man inte gör något åt saken. Frågan är vad. Anna pratar med sin potential boyfriend i telefon och jag får inte vara med. Jag vill också prata med nån potential boyfriend i telefon. Jag vill inte vara ensam under den här jävla jobbiga perioden. Tonåren är nog den värsta och bästa perioden i sitt liv. Hoppas jag iallafall, fast ja, det kan fan inte vara kul att fylla 40 heller. Vet inte vart detta leder, borde kanske fortsätta titta på facebookbilder (gissa vems).


Juste för ett tag sen sa jag att jag skulle göra en ny spellista på spotify (åh jag saknar min säng, jag vill hem och gosa i täcket och titta på da vinci och sånt gott.) men iallafall så sa jag att jag skulle publicera så ni kunde få se den/höra den. Ni bryr er nog inte mycket men jag publicerar länken ändå.


Amandas favvisar 2.0:
<----klicka klicka klicka

Ja detta är en fylleblogg.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0