samson

Jag mår så himla himla dåligt att jag vill dö. Mår illa, har ont i magen, fryser, har huvudvärk och så är jag trött. Har håltimme till 10.40 och borde snart cykla tillbaka till hell. Vill helst krypa under täcket eller rulla in mig i filtar och dricka te och titta på da vinci koden (igen) för den är så bra. Jag vill inte vara i skolan till halv fyra (!?) och jag vill definitivt inte sitta kvar efter och göra matte. Den där matten förföljer mig. Jag mår illa. Vill inte. Allt är bajs. Min hjärna fylls av så mycket dumma känslor. Bara massa dumma känslor som susar runt och som alltid kommer på hösten. Och så susar det runt massa dumma minnen i hjärnan som skapar dom dumma känslorna. Dumma fina sommarminnen. Känner mig som deppig slajm ungefär. Dumma dumma kalla enformiga höst. Jag har inte ens råd att köpa nån fin jacka och fina kläder att byta ut garderoben med. 


hhh

you

www

letters

RSS 2.0