Oh will there be dancing in the hall tonight?

30 minuters joggingrunda, en iskall dusch, 3 sidor matte, 1 kapitel filosofi senare och jag har fortfarande den där klumpen i magen, halsen, hjärtat som vägrar försvinna eller lösas upp. Ångest. Enda sekunderna som jag inte märker av det är när jag sover vilket för övrigt är ganska logiskt. Ibland (oftast) är jag är glad att jag är en sådan människa som aldrig kommer ihåg sina drömmar. Det mesta hade nog varit sorgligt, om jag nu hade vetat. Tror jag. Jag saknar en människa som alltid lyckas få mig att tänka på andra saker... Exempelvis framtiden och dataspel.
Önskar och hoppas att jag kan somna fort så jag slipper börja tänka på allt.
Hejdå

Postat av: L

Jag skrockade extremt fult nyss när jag läste näst sista meningen.

Skrocka är nog det fulaste ordet som finns och att skrocka är det fulaste ljudet jag vet.

Hoppas du drömmer fint om dataspel och kläder.

Ska visa en helt fin hemsida jag har hittat.

2009-09-24 @ 00:08:46

hhh

you

www

letters

RSS 2.0