made her think

Att städa sitt rum är nog det mest tidskrävande man kan göra. Att krypa ner i renbäddad säng är nog det mysigaste man kan göra (har ni hört det innan?) Idag ägnar jag en speciell tanke åt mig själv. Vill ni att jag fortsätter tjata om vad jag vill ha för olika saker och ting? Ett par lårhöga mockastövlar. Ett par beiga höga klackar med dragkedja. En paljettjacka. Ett halsband med tusen kedjor. En döskallering. En dubbelsäng. En annan sorts ring. Ennan annan ring
Ett par andra ringar. En skinnjacka. En stickad tröja med hål i. En jacka
CSN tycker inte att man går i skolan alt. lever i augusti/september så då behöver man inte något bidrag eller pengar. CSN vet alltid bäst. 

Postat av: c.

det gör mig riktigt arg att man inte får pengar nu, vafan är det liksom. Jag håller på att gå under här.

2009-09-02 @ 00:11:52
Postat av: Anonym

knullar CSN i röven

2009-09-02 @ 02:15:03
wwwhttp://Linnea.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0