Sakers rätta namn

I denna stund tycker jag inte att hösten är så farlig som man försöker få den att verka. Jag har en mysig alldeles för stor halsduk och jag har nya spellistor att tjata ut. Jag har ett krossat hjärta för tillfället (var tvungen att skriva klichéeaktigt). Jag har en massa planer som hoppar runt i hjärnan och jag hade velat starta upp dom nu på studs men det går nog inte. Längtar ihjäl mig till nästa vecka och till längre in på hösten och till lovet. Då ska jag också hänga på golden och få ett igenkänt ansikte så jag också kan få gratisnachos eller nåt. Sitter i köket och tittar på när pappa lagar mat. Har kommit på hur bra min pappa faktiskt är och hur söt han är när han, efter varje gång hos frisören, kommer hem med samma frisyr och säger " Jag trivs ju bäst i den här ju". Och när man berättar om någon ny artist så blir han så nyfiken och alla dagarna där vi sitter och mejlar spotifylistor till varandra är så bra. Och när vi bakar bröd mitt i natten och äter varma nygräddade nattmackor. Jag är så glad för min pappa. Det finns mycket saker som man tar för givet och pappa är en sån sak.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0