be calm.

Totalt tappat tron på mänskligheten, känner mig å ena sidan lurad och sviken men å andra sidan mest arg för att jag kunde tro något så dumt och vara så naivt blond en gång till. Korkade Amanda. Träningen idag var rolig föressten. Ibland känns det som jag har världens mest otur i världen. Jag har lite otur.. Har jag otur? Vill döda dig och krama dig och gråta i din famn och slå dig och pussa dig och skjuta dig och skratta åt dig. Känner mig som något som gått sönder och limmats ihop för många gånger. Vi låter detta vara och så sover vi och drömmer om fina saker istället. Jag älskar dom som faktiskt bryr sig om en en smula och är generösa och snälla och förstående. Tigerbalsamet på min sträckta vadmuskel bränner och Da vinci koden är snart utläst. Wilmer X är bra men det är jag nog nästan ensam om att tycka. Pappa gillar också dom, men det är inget sensationellt för pappa är den bäste av dom bästa. Lösningen blir att se till att aldrig ha ingenting att göra för då brukar det sluta med tårar och dödsångest. Lösningen blir gitarr, måleri, stickning, jogging, fikor, projekt. Åh om allt bara kunde vara lite glatt i tillvaron. Nu är den bara svart svart svart och djup och mörk och ledsam. Inte fler sms nu snälla. Jag tolkar bara dom fel ändå. Så är jag. Vi sover nu. Okej.

Postat av: little sis

70 mil ifrån dig och ändå så nära...

2009-09-25 @ 09:51:25
Postat av: c.

haha idag kom jag att tänka på hur många gånger jag har suttit och skrattat åt det video klippet du spelade in på min mac med fisköga, kommer du ihåg? Fast jag skrattar bara åt en del. Den går som följande.

Amanda säger "kolla så ballt det här ser ut, gör en min jag ser ut som en stock" alla skrattar. 2 sek senare. "Vet ni vem jag ser ut som nu?" gör samma min "Sara Andersson".

Alltså det är lika roligt varje gång.

Det gör iaf min tillvaro lite roligare ibland, så tack :)

2009-09-25 @ 11:51:15

hhh

you

www

letters

RSS 2.0