U CANT TOUCH THIS

Fan vad jag hatar alla just nu. Det känns tråkigt att alla ska vara så långsinta och hela hela hela tiden påpeka saker. Det känns dumt att sitta vid samma bord som någon som sitter och snackar skit om en. Man känner sig liksom... Dum. Jag hatar dom. Jag hatar dom. Jag blir så ledsen. Jag höll på att börja gråta då, det kändes typ som att någon spottade på en och skrattade åt en och sen bara låssades som att man inte fanns.. Förlåt, men det går inte att tycka om er. Ni är för inskränkta, för långsinta, för.. allt. Jag hatar er och jag hatar att jag bjöd er på min jävla maskerad. Jag hoppas att ni alla faktiskt dör eller blir torterade av Jigsaw och han där gubben. Egentligen borde jag inte ens slösa tid men jag blir upprörd. "Är det henne du har snackat om?!?!?!?!?!?" Hej ja det är tydligen jag.. Detta känns ju kul. Ju. Hejdå. Men allt är väl mitt fel och jag antar att jag får skylla mig själv. Som vanligt. Men jag äcklas ändå av er och ert "gäng".

Postat av: best friend

fika idag?

2009-10-17 @ 10:02:54
Postat av: little sis

fika idag? (best friend kom upp av sig själv)

2009-10-17 @ 10:03:17
Postat av: spyizzle

ibland måste man få hata, även om det tar mer energi än vad det går. Skall återgå till att spy nu, har ett vagt minne av att vi tog foton igår...ohnoes.

2009-10-17 @ 21:11:00

hhh

you

www

letters

RSS 2.0