this is the heavy heavy monstersound

Så ja. Nu sitter jag och fyllekäkar kellgos allbran flingor. Det funkar förvånandsvärt bra, det tar dock lite tid att skriva ordentligt på tal om ingetning. Jag ör ju nu 18 höstar och har lekt drinkhora på för många pubar. Det blev 3 drinkar och shottar. Jag tyckte att drink nr 3 var godast, kanske. Nu är det bara nån timme tills mamam och papi chulo kommer sjungandes i falska morgonstämmor och då kommer jag vara jävligt bakis och grinig. Imorgon börjar festen, idag var ju bara förspel. vi hörs bästisar. Föressten så tycker jag faktiskt att hampus kompis är helt söt. helt söt och han känns nördig. jag gillar nördar. iza var modigast av alla! Jag frös om kärlekshandtagen. (FYFAN)

Postat av: Madde

Grattis på födelsedagen Amanda :) Hoppas du får en underbar dag. Kram

2009-10-03 @ 08:50:20
wwwhttp://malene.blogg.se/
Postat av: my love brizzle

vilket fint inlägg min vän. Hoppas du hade en fin dag igår. Vi ses imorgon, älskar dig! ps.glöm inte köpa batteri <5 höh. love

2009-10-04 @ 13:31:03

hhh

you

www

letters

RSS 2.0