No one laughs at god in a war

Mycket snurrar runt i min hjärna nu på hösten. Så mycket att jag bara måste skriva av mig så att jag inte exploderar.

- Jag måste skaffa sömntabletter för det här funkar inte.
- Jag måste skaffa jobb så jag kan få utlopp för mitt shoppingberoende och så jag kan bjuda mina bästisar på fika
- Ibland ångrar jag att jag ens reagerade på ditt sms. Jag borde svalt det och tänkt att du inte menade så. Jag vet ju inte ens om du menade så. Det kändes bara så hemskt att jag inte var den enda. Nu känns det lite som jag kastade bort något på grund av andras åsikter. Men det är väl kärleken som är blind antar jag. Men jag saknar dig.
- Jag får börja ta tag i den här mat och viktpaniken som alltid tycks slå ner mig brutalt och spotta på mig när jag äter i anslutning till nyttiga människor, kollar på bilderna på fuckyeahskinnybitch, och när jag tittar mig själv i spegeln. Jag vet bara inte hur jag ska gå till väga.
- Jag tänker inte säga ska på den här punkten, utan borde. Jag borde skaffa bättre studieteknik..
- Det hade varit roligt om jag skaffat mig lite framtidsplaner
- Varför känns det som att jag alltid, för evigt, kommer falla för fel killar? Antingen bor dom för långt bort, eller så visar det sig att dom är players ända in i själen eller så blir jag osäker eller så vågar jag inte försöka. Rädd för att typ misslyckas och såras mer.
- Om man ska såras mer kan man lika gärna vara singel för det gör inte ens hälften så ont som att få hjärtat genomborrat av en järnpåle.
- Jag borde egentligen bli omyndighetsförklarad på intranätet eller iallafall be Christina ta bort sjukanmälningsknappen och lektionsanmälansknappen så jag aldrig mer kan ligga kvar i sänge eller stanna kvar efter håltimmen på tisdageftermiddagar som förövrigt dödar mig som ett långsamt gift.
- Lite lättsammare saker; jag måste skaffa en costume till maskeraden, tyckte den på tradera var fin. Söt. Gullig. Porrig. Nja. Får se, tradera känns fortfarande läskigt.
- Skaffade på tal om tradera idag vuxenpoäng genom att göra konto där. Här ska det budas.
- Måste förfan sluta sova med fönstren på vid gavel, jag kommer för bövelen få lunginflammation igen.
- Men det är så skönt att frysa under duntäcke ju...
- Gud vad många unfinished projects jag har uppskrivna i små böcker. Jag borde sammanställa alla till ett gemensamt dokument och publicera så ni kan få se mina sjuka planer. Eller inte....
- Den här bloggen kan fan inte vara kul och följa, ändå har ni gått från 6 stycken till 15. Jag undrar mest hur.
- Och varför ni aldrig säger ett endaste knyst.


Postat av: Kisch

hej :)



mest för att säga något i denna kommentartorka...

2009-10-14 @ 20:05:37
wwwhttp://kiisch.blogg.se/
Postat av: ELIN

FÅ FLER BESÖKARE TILL DIN BLOGG HELT GRATIS :D

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=isabelita

*

*

*

*

*

2009-10-14 @ 20:31:52
wwwhttp://maargaritas.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0