kärlekens alla! färjor

Kul att mina födelsedagspengar dels blev stulna, dels kommer gå åt till att skaffa nytt pass eller legg.
Kul att pappa bara pressar in det i skallen ännu mera precis som att jag inte redan visste att jag aldrig får tillbaka dom pengarna. Kul att jag kom hem 06.13 igår. Kul att mina fötter fortfarande var genomfrusna när jag vaknade.
Förövrigt tänkte jag berätta hur min kväll var eftersom att vi gick skilda vägar, och detta blir lite internt för oss 4 okej.
Jag och Anna gick vidare mot kb tillsammans med Hampus och Oskar och nån annan. Kanske han där Jack The Ripper eller Jack och Bönstjälken. När vi kom till Kb var det så lång kö att jag övertalade dom att vi skulle gå till Ice istället. Jack och Bönstjälken gick hem med Knotter-fittan (kul att kallas det). Jag Anna och Oskar gick in på Ice och jag raggade upp en 47-åring som gav mig hundra kronor till cider. (Som förövrigt är stulen nu, 100lappen alltså) Sen träffade Oskar någon som jag snokat på på facebook som heter Anton Svenberg. (Tycker han ser skum ut och är alltid med på R****s bilder. Kul. Brevid denna konstiga filur sitter ingen mindre än Filip och Johan och Gustav från Wennöska och det tyckte jag var så kul. Jag stirrade surt på Johan för han kände nog inte igen mig först. Sen hälsade Filip och han var faktiskt trevlig tyckte jag då. Och Johan hälsade också sen och dom pratade bara om hur blyg jag var innan och hur jag förändrats. Kul tyckte jag. Gustav var inte alls trevlig. Blä. Filip stötte på mig och jag hörde hur dom viskade (med tanke på att dom satt precis brevid mig) Fyfan. Nu får jag nog ta bort länken till min blogg på facebook annars kan det bli pinigt. Sen åkte Anna hem och vi satt kvar och pratade sen gick jag och Oskar till Barcelona och sen stängde dom där och då blev min plånbok fucking stulen. Okej jag ska inte riva upp det nu igen för lugnet har lagt sig och om jag börjar tänka på det blir jag svinarg. Sen gick vi hemåt och sen fick jag en godnattpuss i morgonregnet. Det var fint det. Det var nog det hela tror jag. Och föressten kan vi inte titta på fotbollen hemma hos någon istället? :( Jävla pass-tjyv
Dessutom är jag soooo over viktor också vilket känns..... sorgligt och jävligt bra på samma gång hur nu det går ihop.


Postat av: Lavvis

bajs på viktor. Nya tider, när ditt pass kommer och mina piller har slutat invadera min kropp, så SKALL i till KB!

Saknar dig fizzzi

Puss

2009-10-10 @ 17:26:23
Postat av: little sis

tråkigt att höra med pengarna och passet. vi får prata mer om det jag ringde om idag över en fika i helgen. pusspuss

2009-10-10 @ 19:53:17

hhh

you

www

letters

RSS 2.0