jag vill ha en sista chans så jag säger det rakt ut Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Jag drömde en så sorgligt fin dröm i natt.

Det var Emmaboda igen och jag stog och tittade på dig i smyg hela hela tiden, ville liksom se var du var. Se så att du inte pratade med andra tjejer. Ville låtsas som att jag var lite nonchalant men innerst inne var jag inte alls nonchalant och blev varm så fort du var i närheten. Drömde att jag stog vid ciggarettbåset som finns på alla festivaler och hängde över disken och valde mellan malboro röd eller marlboro light. Vet inte varför jag ens velade i drömmen, kanske för att se lite cool ut. Vände mig om hela tiden för att försäkra mig om att du satt där på gräsmattan och rökte med dina vänner, bara dina killvänner. Sen helt plötsligt från ingen stans hoppade du fram och pussade mig jättemånga gånger på kinden, blöta pussar men det gjorde ju inget alls. Och sista gången hann jag vända på huvudet så du nuddade mina läppsyl-läppar. Sen vaknade jag upp med gråten i halsen och var på vippen att smsa och säga att jag inte bryr mig längre och att jag förlåtit och lagt saker bakom mig. Men jag hann inte. Du hade tillochmed samma röda jacka på dig och den där fulafina rödblåa kepsen.

Postat av: little sis

can't to give you a hug. its been a while. i miss you

2009-10-29 @ 12:56:57
Postat av: little sis

can't wait to give you a hug. its been a while. i miss you (skulle det ha vah´t´t"

2009-10-29 @ 12:57:42

hhh

you

www

letters

RSS 2.0