S U P E R M A S S I V E B L A C K H O L E

Dagens humör: Utmattad
Dagens borde: Plugga till rättskunskapsprovet
Dagens frisyr: Gårdagens och förrgårdagen frisyr
Dagens klädsel: Strumpbyxor och ylletröja
Dagens planer: Passa Elias, kanske gå en runda i stan i min ensamhet
Dagens materiella vill ha: En partner, fina kläder
Dagens längtan: Dricka isvatten imorgonbitti plus alvedon
Dagens fundering: Var vi onda i våra förra liv? Finns karma? Kommer jag någonsin bli hundraprocentigt nöjd?
Dagens beroende: Musik och Bafucin
Dagens låt: Twilight-soundtracket (snacka om att vara efter i hela den där robert pattinson/twilight-hysterin)

Utan att snöa in för mycket på den filmen vill jag bara säga att allt är så fint och min favoritscen skulle kunna vara när dom spelar baseboll och Alice kastar bollen. Hon kastar upp benet så coolt.

























Jag måste se den. Nu medebums. Jag gråter mest för att Edward Cullens personlighet är perfekt och för att hans utseende är perfekt och för att han är kändis. Undrar om detta är min värsta kändiscrush någonsin.. Detta är pinsamt, kunde lika gärna blivit kär i Tokio Hotel.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0