17 år i staden

Idag är det 1 oktober. Vi började väl nyss skolan och sommarlovet slutade väl i förrgår? Jag blir så förvirrad när tiden går snabbare än vad man tänker sig och sen rycks man upp ur nån dvala som känns som en jävligt stressad och orolig nattsömn. Eller bara en extremt djup nattsömn. Har inte riktigt bestämt mig vad det känns som än, men eftersom att det är den 1 oktober idag så betyder det att jag blir myndig och får dricka drinkar lagligt i övermorgon. Det är det jag sett fram emot de senaste veckorna och nu är det i övermorgon. Och imorgon kan jag säga imorgon. Det är också rätt konstigt. Det är idrottsdag idag och jag tänker definintivt inte springa efter bollar på bulltofta rekreationsområde i denna hemska kyla. Idrottsdagar är ledigadagar. Imorgon ska jag baka kakor till på lördag och baka bullar och dansa till Dancin' queen only seventeen och sjunga med tills jag inte har någon röst längre. För det är trots allt sista kvällen i mitt liv som jag kan sjunga med helhjärtat och känna mig sjutton år i staden.
P.s berätta vem ni nykomlingar är. Jag vet ju redan vem izabell, linnea och casandra är liksom.

Postat av: little sis

jag har något riktigt sugit att berätta..!

2009-10-01 @ 17:33:38
Postat av: Kisch

meeh, du vet ju mig ocksååå!!

puss på dig. sjutton snarton.

2009-10-01 @ 21:56:14
wwwhttp://kiisch.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0