Saker jag älskar;

Varm Choklad med vispgrädde och Marschmellows. Värmeljus. Renbäddad säng. Vodka Lime. Tv-spels maraton med vänner. Göra spellistor på spotify. Duntäcken. Fjärilar i magen. Söta pojkar. Dansa en hel natt med fina vänner. När man bestämmer sig för att gå och lägga sig tidigt och somnar direkt. Regn-smatter mot fönsterrutorna. En kopp varm te och en bra bok. Skeda. Knastret ur högtalarna när man spelar lp-skivor. När man skriver "hej" på första raden på ett nytt blad i sin dagbok. När man hittar en liten klick blåbärssorbet (eller annan glass) i frysen. När man får en komplimang av någon som man tycker väldigt mycket om. Se mina vänner skratta och vara glada. Pannkakstårta. Barnfilmer. Överasskningar. Godnattpussar och godnattkramar. Julen. Brunbrända sommarben (med massor av blåmärken och skrapsår). Bulletproof. Interna skämt. Gåshud. Ledighet. Datorspelande i timmar. Stora vågor att kasta sig i. Matsäck. Kyssar. Lukten av blöt asfalt. Min familj. Att längta till saker. Skriva milslånga listor (önskelistor, pack-listor, att-göra-listor). Mina vänner.

Postat av: Severus Snape

ÅÅHH kasta sig i stora vågor är det bästa som finns!

så jävla kul när vi gjorde det i sommras.. känns som att det var igår!

2009-11-27 @ 12:24:25
Postat av: Random människa du inte känner

Gud vilket gulligt inlägg! Blev glad av att läsa det.

2009-11-27 @ 23:42:35
Postat av: Johanna

Fy vad mysigt inlägg!

2009-11-30 @ 16:09:08
wwwhttp://johannafridawilma.blogg.se/
Postat av: Matilda

hej sötnos, kan du göra mig en tjänst?

Gå in på min blogg och skriv vad du tycker om den/mig! PUSS

2009-11-30 @ 18:30:49
wwwhttp://matildaelisa.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0