Well it's been a long time, long time now since I've seen you smile

Jag borde läsa mer, och sluta tugga på klubb-pinnen för jag biter mig i kinden hela tiden. 

Ska göra en lista på böcker jag ska läsa ut tror jag. Eller ha en lista på böcker jag ska ha läst när sommaren är slut..(om den ens kommer) Eller skaffa ett bibliotekskort... Jag har haft ett, för jävligt jävligt länge sen. 

Eller så gör jag upp en lista på filmer jag ska ha sett.. fast ja, det känns inte lika pretantiöst och kulturellt som att läsa( dessutom är jag fortfarande lite rädd för FRA och IPRED)



Postat av: Linnea

för det första: beriut <3

för det andra: kan vi inte starta en bokklubb du och jag? :D så turas vi om att välja viktiga bra böcker som man borde ha läst (etta välja först) ;|

2009-05-07 @ 21:45:14

hhh

you

www

letters

RSS 2.0