We only said goodbye with words

I sommar:
Vi ska bo i ett radhus med trädgård som ligger på solsidan, nära till helsingör och nära till den finaste stranden i helsingborg. Vi ska festa och vara fulla i våra lägenheter undertiden våra föräldrar roar sig på andra håll. vi ska bli hänga på bo01 och i falsterbo och grilla långt in på småtimmarna, prata skit och bara leva. vi kanske hinner med en restresa också. vi ska på festival och dansa och äta kräm och langos. men framförallt...

vi ska dansa och vara bäst. 


Gå upp, göra matsäck, åka till stranden, sola hela dagen och bada hela dagen, komma hem till en tom lägenhet och göra någon mat. Hoppa in i duschen och göra sig redo för utgång. Handla sprit och festa tills klockan slår 05.00. Däcka. Gå upp, åka till stranden med solbrillor och vattenflaska. Handla mat på espresso house eller pizzeria. Komma hem, sova en timme. Ut och festa. 

och så ska vi ha det. Hela sommaren lång. 

ps. jag diggar er. 

Postat av: Linnea

SPRÄNGS AV ENTUSIASM

diggar det, diggar dig, diggar alla, diggar våffelmackor som jag ska göra nu



löööf

2009-05-26 @ 01:21:47
Postat av: Linnea

när jag känner mig nere tänker jag gå in och läsa detta inlägget!

2009-05-26 @ 08:28:54
Postat av: Iz

så mysigt och underbart det låter, vadå kanske hinner med en restresa, klart som fan att vi gör, och bli pepparkakor :D

2009-05-26 @ 11:37:36

hhh

you

www

letters

RSS 2.0