I died a hundred times

Snart måste något hända, hade velat bjuda hem hela min bekantskapskrets på teparty eller typ vodkaparty och bara shotta tills ingen kunde stå på benen, eller anordna målarkväll eller bara fotodag eller typ.. göra något drastiskt. kanske göra en rökruta på cykelställstaket och sitta där ute på nätterna framöver. eller ja, kanske ska börja med att ta tag i skolan och mitt rum som för närvarande ser ut som mitt liv känns. åt helvete. jag är mästare på att göra andra tidskrävande saker för att slippa plugga. idag hjälpte jag mamma att laga mat, städa lägenheten och lämna/hämta elsa på gympan. hon undrade varför och jag hade inte hjärta att säga att det enbart var för min egen skull. inte av godhet alltså. ska dessutom byta den kristna vita "jag-tycker-att-du-ska-ha-den-här-på-skolavslutningen-för-att-jag-fortfarande-tror-att-du-är-10-och-vill-vara-uppklädd-på-skolavslutningen" -klänningen hon köpte till mig innan. 369 kronor kan man få mycket för.......................
ytterligare en dag bortslösad..vem ska ta ansvar för det här?  


Postat av: Linnea

åh edie

2009-05-25 @ 22:49:31

hhh

you

www

letters

RSS 2.0