saga.doc

Müsli är också sjukt underskattat. Om en liten stund är klockan kvart i ett, vilket betyder att det är tolv timmar sen jag ja. Satt i skolan. För ett år sen hade jag inte sett bob dylan en endaste gång. 

Vill förändra jättemånga saker som kompensation till att det aldrig händer nåt kul och att jag aldrig får utlopp för mitt shoppingberoende.

för ett år sen var jag kär, kommer inte ihåg om jag hunnit bli olyckligt kär eller om det var den rosa perioden. skolan var inte i närheten till såhär jobbig som den är nu. vill dö...da lärarna. 


vill så himla gärna till emmaboda idag nu direkt. saknar icat, saknar killen i kassan på ica som lät oss betala med danska och ladda ipoden där, saknar kundvagnen, saknar pärlplatteörhänget. Och Those Dancing Days. 

Och täckemannen.. Och aprikos-mango-krämen. och den dräggige hete. Och familjen. Och langos!!!!!111!ett

det kan inte vara bra att leva så långt borta från nuet som jag gör, jag tappar all verklighetsuppfattning, all realism, allt. jag känner mig som en från förritiden som fastnat i fel årtionde. eller bara nån som är född på fel plats vid helt fel tillfälle och i  extremt fel skepnad. 
nu fick jag föresten dejavu. 

borde sluta skriva strunt, ni kan inte vilja läsa sån här avföring. ska städa sen bädda mysigt i min säng sen nanna och aldrig mer vakna här! 

Postat av: Anonym

saknar också emmaboda ååå vad jag saknar det

2009-05-15 @ 01:08:18

hhh

you

www

letters

RSS 2.0