So we talked for hours and you cried into my sheets you said you hated your body that it was just a piece of meat, I disagreed

jag måste lägga av. antingen får jag ta det på allvar, eller så får jag skita i det. jag tror jag satsar.. hejdå allt. 

trött på missunnsamma människor, och trött på människor som tror dom är bäst. snart är det sommar. det regnar och är svinkallt utanför mitt fönster och jag känner att jag aldrig får rätt på känslorna. "julkänsla" och "sommarkänsla" menade jag. eller ja, inga känslor över huvudtaget om jag tänker efter. tror inte ens att jag har några kvar. jag kan fan inte ens gråta längre, så länge jag inte sitter med ögonen uppspärrade för länge. hade varit skönt att kunna känna något, ledsamhet hade räckt, bara så jag kunde se att jag faktiskt har känslor kvar. 



ska klippa mitt slitna hår någon dag. någon gång. jag måste. ha. förnyelse. utbyte. förändring. 




Postat av: sandri

saknar dig megamycket! slitet hår eller inte, I need a big hug, and I know you need one too! <3

2009-05-28 @ 21:23:59
wwwhttp://kiisch.blogg.se/
Postat av: Johanna K(åt)

Du är så snygg så jag dör. Jag blir så ledsen när jag vet att du är ledsen och vilsen och mår skit. Jag känner det själv, den där mörka period som man trodde skulle sluta då sommarlover och solen väl kom. Men sommarlovet känns inte som lov och det ända som tittat fram är regnet. Ingen sol, verkligen ingen sol, ingen värme. Jag saknar dig min vän, min fina fina vän. Även om jag inte varit en solstråle på sistone även om jag varit ett svin mot dig och varit elakt så älskar jag dej. Du är fin, och jag måste träffa dig snart, behöver träffa dig snart. Få skratta lite, få dig att skratta lite. Jag finns alltid här för dig. Kärlek.

2009-06-17 @ 00:59:03
wwwhttp://allramestjohanna.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0