things-have-changed

" Bipolär sjukdom kallas också ofta manodepressivt syndrom. Bipolär sjukdom kännetecknas av återkommande perioder av depressiva och maniska tillstånd, ibland med psykotiska inslag. Perioder av depressioner växlas med väldigt bra perioder. Stora humörsvängningar i perioder. Maniska skov innebär ofta att patienten känner ett enormt självförtroende och är starkt upprymd, får sänkt sömnbehov, talar forcerat, får snabba infall, blir lättdistraherad, irritabel och obetänksam – något som exempelvis kan ta sig formen av ekonomisk extravagans och sexuell lössläppthet. Mediciner kan jämna ut perioderna mycket bra. "

just nu känner jag mig som en zombie, levande död. ser ingen som helst mening med någonting. vi är ändå bara brickor i ett spel och jag är nog den fula brickan som ingen vill vara som ligger kvar i spelets låda. Vet inte riktigt vad jag ska säga, ibland känns det som att folk trycker ner en för att själv må bättre. Fast det går inte att göra det med mig mer nu, är för långt nere. ifall jag hade en önskning hade jag önskat mig hayden christensen i factory girl och en enkel biljett bort från verkligheten. 


frågan är hur jag kommer må imorgon, ibland vore det så smart att dö i sömnen.

Postat av: Anonym

heath ledger..? :Q menar du inte Hayden Christensen..

2009-05-17 @ 15:33:34
Postat av: Anonym

asså jag har sånt jävla stort sammanbrott just nu, största på svinlänge, känns som jag ska dö. det är iaf skönt för det känns som att iaf du förstår

2009-05-17 @ 15:59:48

hhh

you

www

letters

RSS 2.0