teenagedirtbag



Hej. Tänkte för en gångs skull berätta om min dag istället för mitt humör, eftersom att ni nog kan räkna ut humöret. Gårkvällen började med xider och cigaretter på mitt rum, sen väntade vi nog i 50 minuter på en (två) langare, som påstod att flak helt plötsligt kostar 160, vad är det för skit. 10 kronors prishöjning, snålt. Sen cyklade vi till en fest och ägde ut alla på dansgolvet, sen drog vi till lund och blev skitfulla och gick runt där. sen hamnade vi i en lägenhet och där dansade jag och casandra som om klockan inte var 5 på morgonen, och sen somnade vi på toaletter och i sängar och sen åkte vi hem på morgonen och då mådde jag inte allt för bra, så jag gjorde pannkakor och åkte och la mig på en gräsmatta och pratade strunt och sov från 14-17 men jag har fortfarande inte tagit igen alla missade sömntimmar. och jag är fortfarande bakis och hoppas på att 3:e koppen kaffe plus chips ska bota lite. vi är så bra. jag älskar er. jag älskar oss. 

Postat av: Linnea

gillade detta inlägget

2009-05-22 @ 12:59:45

hhh

you

www

letters

RSS 2.0