Inget är på riktigt. Inget är på riktigt. Ingenting är på riktigt. Ingenting är viktigt. Ingenting

Borde verkligen skaffa jobb så jag kan stilla mitt shoppingsug. 
Borde fan börja röra på fläsket men just nu skyller jag gärna på min sjukdom.
Borde gjort psykologiarbetet som jag lovade mig själv, men jag är inte bra på att hålla saker jag lovar mig själv. Så jag skyller på det också. 
Känner att jag missbrukar Winnerbäcks texter som rubrik. Men dom är så.. huvudet på spiken:aktiga. Så jag ska fortsätta gå in på letssingit.com

Jag har ikväll knarkat:
Oxis Turboinhalator 
Navid Modiri & Gudarna
Kaffe (dåligt med tanke på att jag har svårt att somna ändå)
Frisk luft




Jävligt trött på skolan, jävligt trött på glass från ica (vill ha ben och jerrys) 



Postat av: Linnea

jag är glad att jag lämnat glassen från lidl nästan helt bakom mig... glassen från ica känns jobbig och fortfarande lite aktuell... B&J nästa helg dock om vi har tur!

2009-05-03 @ 23:56:15

hhh

you

www

letters

RSS 2.0