hurtful_

Borde inte sitta här, eller ja, ligga här,
och titta på skor jag aldrig kommer ha råd med 
och lyssna på bögmusik.
Borde ha gått ut och ätit när mamma ropade för en timme sen,
borde verkligen börja läsa till ett av 5 prov
jag har den kommande veckan.
Det är mycket man borde och lite man gör.
Pallar inte den här tiden i månaden.
Min värld rasar typ, det är för jävligt. 
Jag blir så skum i mitt tankesätt när jag har pms, 
bara för det kommer jag inte på nåt exempel. 
Eller jo, som det här med att inte "palla" äta.
Och så vill jag bara sova bort allt. 
Och nu såg jag att klockan var tjugo i åtta....
vilket inte känns speciellt bra, nä. 
Jag vill inte mer nu. Kan inte någon bara typ..
VIska i mitt öra: " Jag har bokat varsin biljett åt oss,
vi sticker nu. Ta inte med dig nåt, allt löser sig. Vi ska
aldrig aldrig mer tillbaka hit ändå".. 



hhh

you

www

letters

RSS 2.0