easterbreak

Tiden har sprungit iväg igen, och imorgon måste jag upp övertidigt (07.00) bara för att skriva nationella prov i svenska, något som säkerligen kommer gå svindåligt bara för att. kom på att det var en massa saker jag borde ha gjort ikväll. tvätta mitt hår (3 dagar sen jag gjorde det) duscha (luktar svett) plugga så jag slipper göra det på påsklovet, städa mitt rum så man kan krypa ner i sängen/stänga dörren/se golvet. Har hunnit med att svulla glass med varma hallon, är fortfarande dödssugen på chips. Lantchips då. Får inte glömma ladda iPoden nu. Saknar sommar och värme och gladhet och ja. 


Postat av: din egen gudinna

saknar dig, studiebidraget har dykt ner i plånkan! lust att gå på monki i helgen och lägga någon hundrig på H&M? need to have something new i think.

2009-04-01 @ 06:19:27
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 06:25:03

hhh

you

www

letters

RSS 2.0