10

detta är det enda jag orkar mata bloggen med just nu

Lovar du att vara ärlig?
 ja
Du heter: amanda
Smeknamn: inget, watermelon
Beroende av: sol
Vad tror folk om dig? det vet jag inte
Stämmer det? ?
Vad får du oftast komplimanger för? gumpenstumpen
Vad säger du för att imponera på någon? jag brukar inte säga sånt
Hur imponerar man på dig? man har sexappeal *host* mrmrmr
Brukar du skratta för dig själv? HAHA ja alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad gör du?"
Var bor du? Malmö
Trivs du där: Hah, inte precis nä.
Äger du några converse: japp två par likadana
Sprit, cider, vin eller öl: allt går ner
Brukar du bli för full: beror på vem man frågar. lagom hoppas jag
Vad har du för mobil operatör: tele2 comviq blabla
Är du allergisk i mot något: heh mjölk tror jag
Nästa mål i ditt liv: hmm.. skaffa jobb? 
Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde du senast? mami eller sandro
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vi ses sen
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: ja som vanligt
Brukar du komma i tid: haha nä det är väl inte min starka sida. borde bättra mig. 
När mår du bra: när jag får uppmärksamhet. 
När blev du fotad senast: idag eller igår
Hur känner du dig nu: helt ok
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: fötter är äckligt. 
Vad saknar du: pengar och tid
Hade du en bra kväll igår: jo den var fin. hos schmunk och kollade balls of steel
Favorit dryck på morgonen: JUICE! 
Rakar du benen: jadå 
När brukar du oftast gå och lägga dig: tolv ett två
Är du blyg? mja innerst inne ja. 
Sysslar du med någon idrott: hah jo 
Vill du hellre ha mail än brev: brev är så fint
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nä. kärlek växer med tiden. 
Har du spytt offentligt: yes inte kul
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: be någon slå mig på pungen och runka 
Är du nöjd med ditt liv: ja faktiskt helt okej
Är du bortskämd: nä det är jag verkligen inte. eller kanske lite. 
Vad gör du i morgon: jag ska studera som ett sär
Vad är det värsta du vet? människor som tror dom är bättre än andra, och insekter. 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? jag har inga pengar att slösa
Vad längtar du till? sommaren. 
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja.
Vad är det finaste du fått? det har jag inte fått ännu
En speciell dag du minns: när jag såg bob dylan i odense
Hur gammal är du: 17 höstar
Om fem månader: då är jag jävligt brun och allt. 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: jag isolerar mig
Vilken tid gick du upp idag: kvart över 8. motvilligt
Vad ska du göra ikväll: sova!
Är det okej att gråta: yä
Laddar du ner musik och film från Internet: alla gör
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en billig lägenhet och köpa kläder
Bär du glasögon eller linser: påminner mig om att jag måste skaffa glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: man har det man vill
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika
Har du piercing: efter sommaren ja
Vill du gifta dig: njä
Vill du ha barn: nja
Solar du ofta: hur jävla lätt är det i den här frysboxen ? 
Är du bra på att laga mat: haha kanske
Gillar du att dansa: ja med onyktra vener eller ensam
Är du flygrädd: nä 
Hur vig är du: ganska så
Vad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten eller apelsinjuice
Vilken är din favoritglass: b&j 
Tror du på ett liv efter döden: jag vill tro på det
Tycker du om sushi: OHR det var ju det jag var sugen på. 
Vad äter du helst när du ser på film: chiiippppppppsss
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: nä 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: beror på vad jag vill
Vilken ögonfärg har du: gröna kanske 
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag. 
Biter du på naglarna: när jag är nervös
Röker du: heh
Hur ofta tränar/motionerar du: spela roll
Senaste låt du hörde: "Get on the bus"  -  Name the Pet
Vad gör du på helgerna: festar. eller nä, sover.. malmö är dött


hhh

you

www

letters

RSS 2.0