Hjärter Dams (sista sång)

Antingen är det inbillning, eller så börjar min kropp vakna till liv. De små ljusglimtar som min vintriga hy ser gör mig så himla påmind om hur mycket inflytande solen har på mitt humör. Just nu är jag sjukt arg på sommartiden, är det nödvändigt? Skapar ENBART förvirring och fuckad dygnsrytm. Har ätit jordnötssmörsmacka med bananskivor på och lyssnat på oacceptabel musik. Kolla kolla. Jag är så jävla trött på att leva andras liv. Jag vill inte gå i skolan, jag bryr mig inte ett skit om matte. Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal också, känns ju bra. Verkligen. Fyfan jag är sjukligt sugen på chinafoood. Jag vill dö av sugenhet. Och juste, sushi också. Megacravings jadå. Kul såhär klockan halv 2 på natten.Juste det var franska jag skulle ha pluggat ja. Bra duktig amanda, plugga på bussen som vanligt. Skriva på underarmen. Juste, matteprov på tisdag. Fuck off. Juste okej ändå roligt att Linnea är ensam hemma ons-fredag. Stabilt (f)loss. Kanske nackspärr på G just nu, vem FAN har lurat dig??????? Nu borde jag sluta lyssna på Mr. Cool och iallafall försöka somna in. Stilla somna in. Kanske gråta en skvätt för all sorg som vilar i luften i min omgivning. 

Postat av: L

Ja när jag är hemma själv blir det kalas


hhh

you

www

letters

RSS 2.0