scar tissue

man måste egentligen bara tro att det finns ett slut på allting, då känns allt mycket bättre. just nu tänker jag att det finns ett slut på min sjuka period och att vintern har ett slut. då känns allt mycket bättre. det finns ett slut på gymnasiet, det känns bra.

feberhallucinerar idag igen förlåt mig för mina inlägg jag vet att dom inte är på topp. mitt humör matchar inte ens sättet jag tycker om att skriva på. borde jag städa nu?



ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja

?






























ja...
























sluta läs jag ska städa 

Postat av: Anonym

MÅSKE!

2009-03-12 @ 01:25:29
Postat av: S

(Y)

2009-03-12 @ 05:46:37

hhh

you

www

letters

RSS 2.0