Lay lady Lay - Bob Dylan (14 dagar kvar)

Favoritplagg i garderoben just nu: hmm min kavaj från myrorna eller ett par svarta vanliga tights
Längd: 178000 mm
Byter gärna garderob med: fashiontoast.com hade jag inte dött av
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I sommras gick jag klädd i: klänningar och plastskor
Men absolut inte i: jeans -.-
Byxa eller kjol: tights
Senast utlästa bok: Surfacing
Mig själv med tre ord: jag vet ej
Jag tränar: för ofta 
Det här är jag bra på: skjuta upp saker
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? både
Musik just nu: thåström
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: haha zprit
Favoritväder: svinvarmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en båt att ro hem i och chips
Spelar du nåt instrument: HAHAHA nej, var glada för det
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: olika
Bästa film: Amelié amelié...... 
Tror på liv på andra planeter: kanske
Har du några homosexuella vänner: vet inte, bryr mig inte heller. kompisar som kompisar
Tror du på mirakel: jo nä asså nä
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: näpp
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3!
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: jo
Snarkar du? hoppas inte
Rädd för insekter? urk ja
Äckligaste insekten: spindlar och tusenfotingar.
Det här är jag bra på: skjuta upp saker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? frysa tiden
Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare
Vad vill du jobba som nu? inget alls, jag vill vara stenrik
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) HAHA 
Gungar du på stolen? Ja
Saltar du på maten? yes
Gillar du att sjunga? jojo men usch vad det låter 
Anser du att du är stark? haha kanske
Brukar du sola? om det är sol så
Röker du? har väl hänt
Snusar du? nä fifan
Använder du knark? helatiden


hhh

you

www

letters

RSS 2.0