blue blue blue blue blue

jag orkar inte skriva ett långt inlägg fast linnea sa att jag skulle göra det medan hon badade. orkar inte att jag har naturkunskapsprov?! imorgon, och jag tycker att jag borde få g på psykologiprovet vi gjorde idag även fast jag vet att jag definitivt inte får det. 

längtar till;

påsklov
kristihimmelsfärdslov
BC
sommarlov
bo01
festivaler
allt

allt förutom detta skitet jag trampar i varje dag just nu... pallar inte skriva längre, eller pallar gör jag ju.. De är snarare tiden som är problemet, men jag lär ändå behöva sitta hela natten.. jag tror inte många bryr sig om ekologiska fotspår och övergödning. jag tycker dessutom inte det gör nåt om sverige blir varmare.. det är ändå så kallt så

Postat av: S

BC?

2009-03-10 @ 21:01:48

hhh

you

www

letters

RSS 2.0