Djupt därinne i mörkret där mitt hjärta fortfarande slår finns en hemlighet bevarad dit ingen kan nå, Dit ska ingen nå, Dit får ingen nå- Nä där är det livsfarligt att gå

Nu gör jag samma sak igen. Sitter uppe och tänker och lyssnar på musik mitt i natten fast jag borde låta min outsövda kropp vila några minuter. Men sova kan man göra i graven. Jag hoppas att det är fint väder imorgon, hoppas verkligen. Isåfall kan jag gå ut och fota med linnea innan hon leker med bög-oskar. Jag har fortfarande ont och det vore kul om Desperate Housewives säsong 3 hinner bli klart i natt så jag har något att göra när jag inte kan sova. 
Idag insåg jag att jag nog aldrig kommer kunna bli smal så jag får väl acceptera det och sluta äta. Imorgon vill jag ha sol och om en vecka åker vi till Hultan. Hoppas att Linneas mamma slutar dryga och att Linneas pappa vill passa prins charming. Det vore skönt. Om inte annat så blir hemmaboda bra. Jag längtar. Om en vecka är jag på min första stora festival, jag känner mig ungefär som när jag skulle övningsköra första gången (det blev inte av men det hör inte hit). Det ska bli kul för mamma planerade att skicka med mig betydligt mer pengar än jag förväntat mig. Jag vill ha shuttershades, det tjatade jag om förra året med men jag tycker fortfarande att 99 kronor för trasiga glajjor är för dyrt. Dock hade det varit kul med ölglasögonen på buttricks. Jag är glad för att jag har fint vin och öl hemma som jag kan ta med mig. Jag ska ta med fina glas, typ sånna ölstop. Och så hade jag velat köpa en viking-mössa. 
Jag fäller för mycket hår, vilket kan vara ett av Guds sätt att säga att jag borde klippa till mig. Ska ju göra nåt drastiskt men jag har fortfarande för lite pengar. Det vore kul och göra det dagen innan skolan börjar. Då hade folk allt blivit chockade när jag kom tillbaka i svinkort hår, gärna blont eller mörkbrunt. Jag hade varit snyggast, jag bara vet det.
Snart är jag arton höstar. Snarton höstar. När jag är arton ska jag:

* Ha maskerad och klä ut mig till något spännande
* Pierca septum och bröstvårta
* Klubba
* Pubba
* Tatuera mig
* Få folk att köpa drinkar till mig, alltid

Det låter väl inte så pjåkigt? Låter bra i mina ögon och öron. Jag funderar på att renbädda i min säng bara för att det blir så svalt och skönt och luktar mysigt. Ren tvätt är den bästa lukten jag vet. Tillsammans med lukten av blöt asfalt och jordgubbar (inte i kombination). Okej nu är det 6 % kvar av nedladdningen och mitt öra gör faktiskt jätteont så vi avrundar här och jag hoppas att ni nöjer er med detta för nu kommer jag inte palla skriva nåt på ett tag. Har klämt ut de sista dropparna ur min hjärna som är alldeles uttorkad. Den behöver festival och bus och rövartåg. god natt min kära 


Postat av: Anonym

peppen is in da houze

2009-06-30 @ 21:01:44

hhh

you

www

letters

RSS 2.0