hatar allt

Jag orkar inte gå och lämna tillbaka böckerna på biblioteket, det borde typ komma någon som hämtade ens böcker när man läst klart dom. Jag hann inte ens till halva Änglar och Demoner. Läsa är avkopplande, det hade varit kul och ha det som favoritsyssla. Jag somnar alltid så fort jag lägger mig ner och försöker. 

Sommarlov snart.
Hbg snart. 
Dåligt väder, såklart. 
Ingen seedar på tankafett.com så SinCity är väl klar runt årsskiftet. 
Jag hatar mina föräldrar som köpte jucie man måste blanda själv. Vill gråta men det känns FÖR patetiskt.
Har inga som helst planer på att göra något idag. 
Vill fortfarande gråta. Kul att jag kan gråta när mamma köper fel juice och inte när jag verkligen mår dåligt och hade behövt gråta ut. Kul. Det är som jag sagt, jag är känslomässigt störd.
Hittade 50 kronor igår. 
Nu måste jag sluta skriva strunt. 
Vill för mycket.
Har för lite pengar. 




hhh

you

www

letters

RSS 2.0