hold/the/line

11 juni. Vilket betyder avslutning. Enda anledningen att gå dit är antagligen faktumet att izabell sjunger så fint och att dom har köpt blåbärstårta. Tänker inte skriva något lökigt "gud så snabbt det gått oj oj oj underbart" fast det är ju sant. Det har ju gått så jävla snabbt och ärligt talat så skrämmer det mig som fan. Snart arton. Snarton. Det ska bli kul. 

Postat av: isabelle

hellu. vill bara säga att jag har läst igenom HELA (!!) din blogg nu, jag vet jag har inget liv. Men jag hade helt enkelt inget bättre för mig. Tack för underhållande läsning, jag gillar att du är så extremt negativ till allt i din omgivning. Skulle dock vara kul om du nån gång kunde uppskatta allt du hade! Btw, jag åker också konståkning. Det var allt. Hejdå

2009-06-11 @ 23:55:11
Postat av: isabelle igen

Juste, glömde säga att jag gillade din blogg. Asskön.

2009-06-11 @ 23:55:51

hhh

you

www

letters

RSS 2.0