ge oss lite tid det är vi som blommar sent

igår spenderade jag natten med att skriva inköpslistor och packningslistor ( om jag ska vara ärlig är det det bästa jag vet nästan... långa rader med massa klotter och förberedelser och check-rutor.) till hultsfred som förövrigt är om 1,2,3,4,5 dagar! 

Inköpslista:
- Soppor och annan random mat, typ nudlar och havregrynsgröt
- Svinstort Sverigetält 
- Øl !!!!!!!!!!!!

Packlista:

- Tuschpenna
- Tält, sovsäck, liggunderlag och kudde
- Øl
- Hygiensaker
- Kondomer 
- Maten
- Paltor att ha på kroppen
- Gummistövlar kanske
- Ipod
- Rutten mobil
- Ipodhögtalare (mitt tält ska bli the shit)
- Solkräm kanske
- Små randomsaker som man vill ha med när man ser dom
- Biljetten!

allt detta ska placeras på min fina ølkärra jag hittade i Helsingør! Hurray. Jag längtar som en gris.



Postat av: little sis

take it easy!

2009-06-30 @ 22:50:53
Postat av: Linnet

the peppness is growing...

2009-06-30 @ 23:30:12
Postat av: Izabell

YESSSS så najs :D

2009-07-01 @ 17:54:57

hhh

you

www

letters

RSS 2.0