123456789

de här är en såndär lista som jag redan har gjort 3-4 gånger. .Men så går det när man är för trött för att fantisera ihop inlägg. 

Lovar du att vara ärlig? nä
Du heter: Amanda
Smeknamn: jag har nog inget
Beroende av: typ sol och cola
Vad tror folk om dig? har ingen aning, hoppas på nåra bra saker iallafall.
Stämmer det? ?
Vad får du oftast komplimanger för? jag stöter bort alla komplimanger så de har jag glömt
Vad säger du för att imponera på någon? jag gillar inte att impa.
Hur imponerar man på dig? man är svårflörtad höh
Brukar du skratta för dig själv? hahah japp
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ja"
Var bor du? i josef fritzl's källare
Trivs du där: ja ändå, det finns dusch. 
Äger du några converse: pappa ska köpa till mig hoho
Sprit, cider, vin eller öl: all-drickare
Brukar du bli för full: bara när jag vill
Vad har du för mobil operatör: komvik
Är du allergisk i mot något: jag inbillar mig att jag inte tål mjölk. 
Nästa mål i ditt liv: jag borde skriva skaffa jobb. men jag vill inte. 
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Vem ringde du senast? soffiplopp
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: puzz
Antal timmar sömn inatt: 1 minut
Sov du ensam: nä
Brukar du komma i tid: nix det är inte min grej
När mår du bra: när allt är frid och fröjd och solen schiner. 
När blev du fotad senast: vet inte
Hur känner du dig nu: förkyld och slö
Vanligaste färg på dina kläder: regnbågsfärgat
Vad tycker du om fötter: b.l.ä 
Vad saknar du: PENGAR. hemmaboda 08
Hade du en bra kväll igår: den var kul. jag och anna äggade en frisörsalong
Favorit dryck på morgonen: jos eller vatten
Rakar du benen: jag tror det. 
När brukar du oftast gå och lägga dig: ett-två-tre-fyra-tiden
Är du blyg? när jag blir påmind om det
Sysslar du med någon idrott: gjorde. gör till hösten.
Vill du hellre ha mail än brev: nä brev är roligt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kärlek växor
Har du spytt offentligt: nä faktiskt aldrig hänt mig
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag skulle runkat 
Är du nöjd med ditt liv: man ska väl inte klaga
Är du bortskämd: jag vill tro att jag inte är det. 
Vad gör du i morgon: jag ska åka till helsingborg och chilla som ett sär
Vad är det värsta du vet? mörker och tartex
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? jag brukar inte kunna slösa så mycket. 
Vad längtar du till? festivaler.
Har du bra vänner och äkta vänskap? det tycker jag
Vad är det finaste du fått? det har jag inte fått än
En speciell dag du minns: tja.... den har väl inte varit än. 
Hur gammal är du: 17 väl
Om fem månader: då är jag 18 och hänger på pubar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Vilken tid gick du upp idag: 12.15
Vad ska du göra ikväll: packa -.-
Är det okej att gråta: ibland
Laddar du ner musik och film från Internet: alla gör fast ingen erkänner
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta
Bär du glasögon eller linser: jag borde
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: man har det man vill
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika
Har du piercing: efter sommaren
Vill du gifta dig: asså. jag orkar inte tänka på det.
Vill du ha barn: just nu ja. har redan namn och allt.
Solar du ofta: så ofta det går. 
Är du bra på att laga mat: haha hyfsat
Gillar du att dansa: ja det är kul
Är du flygrädd: nä 
Hur vig är du: jag var vig en gång
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: b&j brownie choklad eller vad den heter
Tror du på ett liv efter döden: nä
Tycker du om sushi: jepp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Vad äter du helst när du ser på film: chipz
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: nä 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: beror på vad jag vill
Vilken ögonfärg har du: gröna/röda
Har du någon gång gråtit dej till sömns: det har alla 
Biter du på naglarna: inte längre!
Röker du: höh
Hur ofta tränar/motionerar du: för sällan
Senaste låt du hörde: sex on fire
Vad gör du på helgerna: typ sånt här.. kul

Postat av: little sis

tack för ikväll! hoppas statyn på stortorget överlevde

2009-06-21 @ 23:27:59

hhh

you

www

letters

RSS 2.0